Mudd^^

2010-08-13
20:00:49

Long time, no see

Hej hej,

Det har hänt mycket sedan senast jag skrev. Jag jobbar inte längre, snart börjar jag högskolan, jag har hittat på massor med saker under min lediga tid.

Vännerna och jag har besökt Trollhättan ett antal gånger under sommaren. Vi var uppe under Fallens Dagar och Jonas spelade med sitt band i Stålverkets öltält. Då träffade jag nya vänner; Orfeas, Emil, David m.fl. Det var nice som tusan :)



Rebecca och jag följde med mamma och pappa på Göta Kanal i 3 dagar. Vi slussade, badade i kanalen, åt gott och levde väl. Vi såg museum, stora båtar, små båtar, spelade kort och fick lite solbränna :)



Helgen efter det hade vi den årliga släktträffen. Jag var inte så glad över att den hölls på Skotteksgården men det gick hur bra som helst. Som alltid var det superroligt att träffa alla igen, speciellt vårt nya tillskott Elias - sötast i världen :)



Om mindre än två veckor börjar jag på Tekniska Högskolan i Jönköping och jag längtar som tusan :) I och för sig hoppas jag på min reservplats i Borås, om den blir ledig flyttar jag dit.


Just nu väntar jag på Emelie, har inte träffat den tösen på länge nu. Vi drar nog förbi Felicja en sväng också :)

/Mudd


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: