Mudd^^

2010-08-26
18:55:01

Pluggis

Hej hej

I tisdags började jag på Tekniska Högskolan i Jönköping på Tekniskt Basår. Vi läser matte, fysik och kemi. Det är väldigt intressant, intensivt och jag förstår inte mycket än så länge kan jag säga. Förhoppningsvis blir det lättare med tiden men just nu måste jag plugga järnet för att förstå vad jag läser.

Pendlandet går bra, bussen på morgonen går 06,45 och jag åker hem antingen 16,16 eller 17,25 beroende på när jag slutar. Jag hade funderingar på att säga upp min lägenhet men jag väntar med det en månad till. I borås har jag reservplats nr 9 och får jag den börjar jag där, då är det onödigt om jag först flyttar till jkpg eller hem till mamma och pappa och sedan, eventuellt, flytta till borås. Imorgon ska jag ringa Högskolan i Borås för att se om jag ahr flyttat upp i listan eller ligger kvar på samma.

Martina börjar jobba i caféterian på Högskolan i Borås på måndag så nu måste jag ju gå där =)

Nu har jag ledigt fre-sön och jag ska passa på att plugga lite matte, tvätta kläder, sova och på lördag ska jag hjälpa till på martinas storasysters bröllop. Hur jag ska hinna med allt detta vet jag inte men det återstår att se.

Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera bloggen =)

Nu blir det kebabtallrik med ananas till Rena rama Rolf

/Mudd^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: