Mudd^^

2010-06-26
13:25:11

Midsommardagen
Hej hej,

igår var det midsommarafton. Jag firade i Rångedala med David, Robert, Linda, Robin, Marcus och Rebecca. Vi grillade och drack. Vi satt ute hela kvällen varvat med matchen på tv. Det var en trevlig kväll, jag hade till och med engagerat mig och gjort en midsommarkrans. Efter ett par timmar fick jag huvudvärk och gick in och lade mig på soffan, jag tror det tog en halvtimme sen stensov jag. Vet inte om jag missade så mycket av kvällen. Jag hade jobbat på morgonen så jag var trött.


Idag vaknade jag av att david låg och tittade på nickelodeon, vi fastnade framför "pingvinerna från Madagaskar". Skitkul ju! Tecknat är underskattat! :) Morgonen har fortsatt utomhus med frukost, cigg, sol, facebook och spotify. Härligt!



Idag ska vi bara ta det lugnt, jag är ledig från jobbet för en gångs skull. Det blir nog att käka pizza sen och titta på VM eller en film.

/Mudd^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: