Mudd^^

2010-06-09
13:36:23

Vanlig onsdag

Hej hej,

Idag har jag jobbat mellan 9:00 och 12:00, ska tillbaka kl 16.00 igen. Jag jobbar på Skotteksgårdens Camping och Stugby som receptionist. Det har inte varit många gäster idag tack vare regnet men när det väl slutar kommer det komma lite campinggäster, framförallt om det blir fint väder i helgen.




http://www.skottek.se
0321-131 84





Min pappa är bäst i världen för han har beställt nya däck till min bil. Det är verkligen dags att byta dem, vet inte exakt hur gamla de är men de är slitna och håller bara denna säsongen innan de åker till soptippen. Pappa har beställt perelli MS-däck vilket är jättebra för då slipper jag byta till vintersäsongen :)








Nu ska jag lägga över alla filer på datorn till min externa hårddisk som jag fick från Pappa i födelsedagspresent. Datorn är jätteseg nu för tiden, det ligger alldeles för mycket skräp på den! Efter att jag gjort detta ska jag titta vidare på Gilmore Girls innan jag ska tillbaka till jobbet.







/Mudd^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: