Mudd^^

2010-09-23
23:02:33

Jaa :)
Ikväll har jag varit på ungdomens hus och träffat tjejorna som jobbar där. De är så lätta att prata med och jag har haft jätteroligt ikväll :) vi har hängt upp tavlor, satt ihop lådor, fikat och pratat. Det har varit en jättetrevlig kväll!

I söndags bestämde jag mig för att bli sundare - äta mindre sött och röra på mig mer.

I måndags kom Mia över med godis, dricka och chips. Den skitungen! Vi åt lite utav det och det som blev kvar ställde jag i kylen. Jag har faktiskt inte rört det sen dess *stolt* :)

I tisdags åt jag äppelkaka med vaniljvisp på ungdomens hus. Jag kunde inte låta bli! Men igår och idag har jag varit duktig och ätit massa frukt och nyttiga luncher :) igår morse vägde jag 111 kg och nu ikväll väger jag 109 kg. Det är ju helt otroligt att jag gått ner 2 kg på två dagar! . I vanliga fall brukar jag väga mindre på morgonen och mer på kvällen. Eller ja, det gör jag ju alltid! Därför är jag sjukt nyfiken på vad det kan stå på vågen imorgon bitti :) Jaja, det återstår att se.

Sov gott!

/Mudd^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: