Mudd^^

2010-09-26
22:58:46

Om helgen
Igår var jag på kalas för min brorsdotter som fyllde 5 :) det var väldigt trevligt. Fullt med barn och presenter! Efter det åkte jag till borås för att gå på förfest och sedan ut på krogen. Men de ringde och sa att jag inte fick komma på förfesten för att det var för mycket folk. Vi skulle ha druckit vin bara jag och hon från början så jag trodde att hon skulle avböja festen och vara med mig. Men hon bad om ursäkt och sa att vi får ses en annan istället. Jag hörde av mig till en del men det var ingen som jag kunde vara med. Jag hörde av mig till dig. Du hade precis blivit farbror och trots att det tog emot att höra av mig så skrev jag ändå och grattade. Det kändes som att du inte kunde brytt dig mindre :( jag blev så ledsen över att du inte ens frågade hur det var med mig. Nu känns det som att jag aldrig vill höra av mig till dig mer för det sårar bara mig. Du som var hela mitt liv har blivit någon som jag inte kan låta komma mig nära och det gör så jävla ont. Jag tog mig hem från borås och hörde av mig till Miriam. Vi satt och pratade länge och smakade på de nybakta bullarna hon gjort :) även om vi inte är så nära än så är hon en riktig vän och jag tycker om henne så himla mycket! Idag har jag knappt gjort någonting. Igår bestämde han och jag att vi skulle ses idag men idag svarade han inte :( det känns verkligen i hjärtat när man blir bortvald, bortglömd, när man känner att du inte bryr dig eller när ni väljer att inte svara :( ikväll för ett par minuter sedan ringde iaf min vän. Jag trodde verkligen att vi sabbat allt båda två efter den här turbulenta sommaren. Jag skrev för ett tag sedan men utan svar och det gjorde mig ganska ledsen. Jag har tänkt på honom mycket det senaste och så ringer han :) det gjorde verkligen min kväll. Jag är så glad och tacksam över att du är min vän och att allt känns som förut igen. Jag älskar ju dig din pryda jävel. Natti natti på er /Mudd^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: