Mudd^^

2011-04-27
21:01:47

Muffins =)

Hej hej,

idag har jag varit i skolan en liten sväng, jag har tvättat kläder och städat lägenheten, jag har träffat pappa och vi åkte och handlade tillsammans.

Nu ikväll har jag bakat. Det blev muffins med äpplebitar i =)



 De blev inte så höga men väldigt goda med ett glas mjölk till =) 



Detta kan bli det sista blogginlägget denna veckan min kära läsare!

Imorgon ska jag nämligen ut till brorsan och ta ut min mc, sova där till fredag då vi ska hugga ved hela dagen, sova där till lördag då vi ska på kortege med motorcyklarna. Jag kommer hem på lördag kväll och då vet man aldrig hur trött jag är.

Men tappa inte hoppet, jag kan mycket väl sno brorsans dator och blogga hos honom =)

Knulla lugnt amigos!

/Mudd^^


Kommentarer:
#1: Felicja

ååå så fina och goda dina muffinsar ser uuut. Vill vill vill smaka! <3

2011-04-29 @ 21:25:51
#2: mudd^^

hihi :) jag kan baka till midsommarfesten! Blir det någon mån tro?

2011-04-29 @ 23:37:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: