Mudd^^

2011-04-16
13:11:08

Skurup =)
Hej hej,
igår hade jag en helvetesdag! Min bil gick sönder, eller ja, generatorn pajade 7 mil från skurup så jag ställde bilen där. Batteriet kommer dö och då kommer bilen dö. Skit!
Jag tog mig från bilen till Skurup och det tog jättelång tid. Skulle varit i Skurup klockan sju men var inte framme förrän klockan tio på kvällen. Gah!
Väl framme drack vi vin och hade kul på Sheraton =) Felicja, Martin, Adam, Malva och jag. Hanan var med en stund också, hon är sjuk och det är inte bra.
Efter lite övertalning åkte vi in till Malmö Felicja, Martin och jag. Martins underbara mamma skjutsade oss till Malmö och hem igen =)
Vi hade en awesome kväll, första gången jag är ute i Malmö =) NICE!
Martin och jag blev tillsagda av en indian typ, man får tydligen inte hångla på allmän plats! I så fall är du ful indianman med tofs!
Sen sov vi i Felicjas säng allihopa och jag somnade till The Shining.
Idag ska vi äta pizza och gå på tivoli =)
Ps. min pappa och storebror är de bästa i världen! Pappa har letat generatorer i Malmöområdet om mig och brorsan sa att han kommer ner och hjälper mig om jag inte kan lösa det på egen hand! Godingar!
OM DET ÄR NÅGON I MALMÖOMRÅDET SOM KAN BYTA GENERATOR PÅ EN HONDA CIVIC 88´ SÄG TILL!!! MUDD IN BIG NEED OF HELP!!!
Glöm inte: festa som en polack så slutar kvällen bra!
/Mudd^^

Kommentarer:
#1: eedaaa

Men du! shit vad tråkigt..

hur kommer du hem om du inte får fixat den?

2011-04-16 @ 15:15:04
#2: Mudd^^

Ja det suger!!! Jag kommer ju alltid hem med tåg eller buss. Men jag ska ha med mig bilen hem. Så på måndag blir det till att leta generator och någon som kan byta den åt mig. Du vet ingen? =)

2011-04-16 @ 19:55:30
#3: eedaaa

Nej, tyvärr inte i den regionen av sverige.

Hade de varit här så hade det löst sig :)

2011-04-17 @ 13:46:19
#4: Mudd^^

ajsing =) tack ändå =)

2011-04-17 @ 18:06:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: