Mudd^^

2011-04-11
18:40:00

Veckans goding!

Hej hej!

Det är måndag och det är dags för veckans goding!

Denna vecka är det:

 

Namn: Carolin Törnberg
Ålder: 22
Relation: Min häftiga klasskompis!

 

Caroline har kämpat varje dag och efter många nederlag har hon äntligen uppnått den åtråvärda titeln: Veckans goding!

 

Några saker om Carolin:

  • Hon är tigern Diego i Ice Age, det är coolt
  • Samtidgt är hon Snape
  • Hon är alltså tre olika personer (mycket att hålla reda på)
  • Carolin är en jäkel på innebandy
  • Ibland frågar hon: "Haru barn?" det är roligt!
  • Om Carolin ska visa hur någon slog någon annan visar hon det på mig och slår mig men det tänker hon inte på att hon gör
  • Carolin är väldigt fin
  • Denna låten är om henne:

 

Carolin förgyller mina tråkiga skoldagar =)

Peace!

/Mudd^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: