Mudd^^

2011-04-25
21:51:55

Veckans goding!

hej hej,

Idag är det måndag och idag kom jag ihåg att det är dags för veckans goding!



Denna veckan är det en person som alltid ställer upp för mig oavsett vad.

I give you:



Namn: Michael Nilsson

Ålder: 27

Relation: Min storebror

 

I förra veckan gick min bil sönder nere i Skåne och vem kom och hjälpte mig om inte min bästaste storebror! Han åker alltså över 20 mil och hjälper mig laga bilen och offrar hela sin dag för min skull när ingen annan gjorde det. Vad mer kan man begära som lillasyster? =)


Några saker om min storebror:

  • Han är omhändertagande och ansvarsfull
  • Han har sjukt många barn
  • Han åker MC, det är coolt
  • Det var han som lärde mig alla bus när vi var små
  • Det är honom man frågar om allt vad fordon heter
  • Han lagar väldigt god mat
  • Min storebror retades alltid när vi var små men nu är han en utav mina bästa vänner

Jag älskar min storebror. Han är bäst i världen <3

/Mudd^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: