Mudd^^

2011-08-13
15:15:09

13 Augusti 2011
Hej hej,

idag var jag uppe klockan åtta och halv nio åkte mamma, danuta, jan och jag till Nabben på loppmarknad =) Mamma fyndade järnet =) haha. Jag köpte filmer och böcker till mina brorsdöttrar som de kan ha när de hälsar på =) En herkulesfilm bl.a. Disney's Herkules =) Såå mysig! Jag kommer sitta klistrad framför den filmen med dem =) haha

När jag kom hem tvättade jag och hängde sedan ut tvätten, när jag tar ner den kommer den lukta sommar =) myys =)

Efter det åkte jag in till stan och köpte en julklapp till Melina. Ja, lite tidigt jag vet, men det var halva priset på dockhus på Leklust och hon önskar sig verkligen ett dockhus! Så nu är juklappen kirrad iaf =) haha

Sen träffade jag Phoebs en sväng =) hon var här i stan och käkade på Mings med sin man och hans föräldrar. Vi tog en promenix på gågatan och pratade om allt möjligt! Åh min roliga, galna lilla Phoebs! Som jag saknat henne! Vi ska ses igen den 21:a =)

Nu är jag hemma och tittar på Vänner =) Garderoben börjar arta sig =) Jag har tagit ner den gamla trasiga och har nu fått upp korgarna med stativ. Jag ska leta upp skruv till klädstängerna så jag får upp dem med. Sen ska jag bara ha upp ett draperi så är det klart. Och hyllor med då =)


Såhär ser det ut nu =)

Kommentar:
#1: anna-karin

Garderoben kommer bli sååå fin! =)

2011-08-14 @ 12:13:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: