Mudd^^

2011-08-14
11:34:49

14 Augusti 2011

hej hej =)


Igår kväll träffade jag Sandra som är hemma i stan från Falkenberg. Det var mysigt att träffa henne igen =) Vi firade Mimmis födelsedag ute i skogen typ. Haha, vi åkte mot Tvärred, sen mot Rude och sen kom vi fram till något. Jag har ingen aning om vart jag var =P

Sandra var ganska full, haha, så vi åkte hem tidigt. Vid ett typ. Sen kom Han och hämtade mig hemma. Vi åkte till Honom och Han lagade mat till mig mitt i natten för jag var hungrig =P Hahah, sött. Sen sov vi och jag sov som en stock! Herregud vad trött jag var! Uppe klockan åtta igår och somnade vid 3! Helt slut ju!

Idag gick vi upp ganska tidigt med, klockan var väl 10 när jag vaknade tror jag. Han skulle hjälpa sina kompisar att flytta idag så det blev ingen långdragen sovmorgon direkt. Vi drack lite kaffe och sen skjutsade Han hem mig. Vi kanske ska ses ikväll men jag är superslö så jag får se om jag orkar.

Jag borde ta tag i garderoben idag med, gjorde ingenting med den igår ju! Men det är söndag och jag är seg =P Jaja, nu ska jag titta på Vänner och samla lite energi.

Peace!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: