Mudd^^

2011-08-17
18:37:59

17 Augusti 2011
Hej hej,

igår var jag hos Emelie himla länge. Vi tittade på "En blomma i Afrikas öken" (Desert Flower). Snacka om att bli helt tagen alltså. Åh, den var så gripande! Riktigt bra film! Men den var lång så jag kom ju inte i säng i tid =P Jag var hemma efter ett och somnade inte förrän kl 3 typ.


Vi hyrde filmen på ICA =)

Idag vaknade jag väldigt sent, klockan var nog närmare halv ett tror jag. Men ingen väckte mig och jag sov som en stock så det behövdes väl då =P Men det var ju ingen brådska, när jag kom upp till huset hade pappa inte ens ätit frukost än så vi åt ihop =)

Sen åkte vi in till stan en sväng. Vi hade med oss min gamla garderob som pappa insisterade på att vi skulle lämna i båtskjulet så det gjorde vi. Jag tycker den är rent skräp men pappa ska ju spara på allt. "Det kan vara bra att ha.. någon gång". Vi var och handlade lite också. Jag köpte två tidningar jag ska ha med mig imorgon.

Imorgon åker jag nämligen ner till min älskade Fellii =) Åh, det kommer bli så roligt! Vi ska hinna med både kräftskiva och Malmöfestival. Jag har precis bokat och betalt swebusbiljett både dit och hem, så nu är det kirrat och klart.

Jag har packat också, kläderna iaf, ska packa ner smycken, smink och sånt med strax. Och herregud var lätt det var att packa! Jag behövde inte rota igenom garderoben för att hitta det jag letar efter utan jag kan bara stå och titta så ser jag direkt var det är. Fruktansvärt praktiskt med nätkorgar och klädstänger! =) Me like!

Nu ska jag upp och äta middag med mina föräldrar.

På återseende! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: