Mudd^^

2011-08-23
19:09:22

23 Augusti 2011
Hej kära vänner,

förlåt att jag inte skrivit på ett tag :S Jag har haft lite fullt upp. Malmöfestival, sömn och sådana viktiga saker =P

Jag ska se till att ladda upp lite bilder från i helgen då jag var hos fiina Fellii =) Vi hade det supertrevligt med jazz, öltält och fint sällskap =) Jag fick skjuts hem till Ulricehamn av hennes fina föräldrar Fredrik och Francisca =) Så snällt utav dem, slippa ta bussen på nästan 6 timmar och åka bil istället.

Resten av söndagen var lugn. Igår kom Emelie och Nathalie förbi på en kaffe i trädgården, Mia kom och sa hej =) har inte sett henne sedan hon åkte på semester med Rebecca till Mallorca. Sen åkte jag, Nathalie och Emelie hem till Emelie och tittade på film. Linnéa kom förbi också =)


Vi tittade på The Reef. En hajfilm. En dålig hajfilm. Fem personer är på en båt som kapsejsar. En stannar vid båten. Fyra personer simmar och tre av dem bli uppätna av en vithaj. Det är allt som händer och nu har jag precis summerat 1,5 timmars film. Om ni vill förlora den tiden så kan ni ju se den.



Hi, I´m shark!

Idag har jag inte gjort så mycket, men jag ska strax till Emelie på en kaffe och umgås med henne =) Det blir nice. Imorgon ska jag flyttstäda min kusins lägenhet. Caching =)

Peace!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: