Mudd^^

2011-08-26
12:16:02

26 Augusti 2011
Hej hej,
Igår städade jag färdigt min kusins lägenhet. Fick fett med cash för det.Haha, eller ganska bra betalt iaf =) Sen fick jag se hans nya lägenhet. Så jäkla fin! =)
Jag var på ungdomens hus igår med. Bautamysigt! =) Har inte varit där sedan tidigt i våras! Nu har jag skrivit upp mig på en betonggjutarkurs och en Ullaredresa! Fint vettu! Åh, det är så roligt att vara där =) Funderar på om jag ska dit ikväll med =)
Igår kväll åkte jag till Honom och fick mig lite something something ;) Och chokladpudding fick jag också! Sjukt gott! =)
Nu ska jag ut till Limmared om en stund och hjälpa till med veden =) Det är roligt tycker jag!
Jag bjuder på en låt idag.
Enjoy!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: