Mudd^^

2011-08-28
08:47:25

28 Augusti 2011

Hej hej,

igår kväll åkte brorsan, AK och jag till bowlingen. Vi spelade mellan 21 och 22 och jag kom tvåa. Brorsan ska fasen alltid vinna! Jaja, jag kom inte sist iaf! =)

De hade trubadur på bowlingen från kl 22. Joakim och Emil tror jag att de hette. De var väldigt bra och roliga att lyssna på =) De spelade väldigt blandad musik och det uppskattades!

Vid 23 gick vi till garaget där det var sommarfest =) Vi lyssnade på musik, dansade och drack. Jag drack dock bara cola hela kvällen för jag var chaufför. Ingen idé att dricka när man ska jobba tidigt dagen efter. Det var trevligt där hos Asgårds MC och jag träffade massor av folk jag inte sett på länge!


AK - brorsan - Mathias - Tobias



Runez spelade



AK på gång =)

 


AK - brorsan

Jag skulle åka hem senast vid midnatt för att inte försova mig till jobbet. Jag åkte hem halv två. ooops! Haha, men jag kom upp imorse ändå =)

Puss!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: