Mudd^^

2011-08-30
22:37:47

30 Augusti 2011

Hej hej,

igår kväll var vi hos Thomas och tittade på film. Vi såg Thor =)

Den var bra =) Men Asgård var väldigt mer futuristiskt än jag tänkt mig!

Efter filmen åkte jag hem och la mig.

Idag har jag ätit frukost med pappa och surat över min bil! Min ljuddämpare har lossnat från avgasröret så det måste svetsas ihop. Som tur är känner pappa fordonsläraren på Tingsholm så nu ikväll körde vi upp bilen dit och de ska försöka fixa bilen under morgondagen =)

Jag har även varit hos Honom idag. Han är sjuk och då tycker jag inte att man ska vara helt själv. Man ska inte behöva laga mat heller så jag köpte pizza till oss. Det var gottigt och mysigt =)

Efter det var jag på ungdomens hus en sväng. Jag fikade och umgicks i ett par timmar. Det var mysigt =) Nästa torsdag ska jag dit på betonggjutarkurs. Jag har köpt silikonmuffinsformar som jag ska gjuta ljushållare i. Det blir nog både några till mig och några att ge bort i julklapp =)

Nu ska jag nana, natti natti ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: