Mudd^^

2011-08-31
13:21:28

31 Augusti 2011
Hej hej,

och god förmiddag på er =)

Idag har jag sovit länge. IGEN! Gah, jag tror min kropp tror att det är sommarlov eller något. Jag vaknar av väckarklockan kl 9 men jag bryr mig inte och bara somnar om igen! Idag sov jag till halv tolv! Visst, jag ska inte upp till något speciellt, jobbar ju inte nu eller pluggar, men det blir inte bra om jag kommer upp senare och senare och lägger mig senare och senare. Till slut kommer jag vara en riktig nattuggla!

På måndag måste jag upp i tid dock för då ska jag på möte på arbetsförmedlingen med min handledare Gunnar. Världens roligaste snubbe =) Vi brukar prata motorcyklar och det är kul.

Jag har skrivit om mitt CV förresten, roligt att ett helt års pluggande kommer plats på en rad. Känns som att det borde vara viktigare än så. Jaja, nu står det med iaf, och mina anställningar och grejer =)

Ne nu ska jag duscha och sen ska jag låna en dator för att söka jobb för den här sega datorn klarar ju ingenting!

Peace!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: