Mudd^^

2011-08-05
12:10:14

5 Augusti 2011
Hej hej,

nu är jag på jobbet. allt är städat och klart och jag väntar bara på att klockan ska bli 13. Dam ta dam ta dam =)

Idag börjar släktträffen, det är pappas syskon, pappas kusiner och deras barn och barnbarn. Vi är några stycken. Alla kan visserligen inte komma men vi är bra många ändå =) Pappa har ändå 4 syskon. Åh det ska bli så kul att träffa alla igen!

Nu, efter jobet, ska jag hem, duscha, baka, och sedan kommer brorsan med familj, efter det åker vi ut till Skottek. Det blir grillning idag, hoppas jag. Vädret blev väldigt dåligt precis, det kom en störtskur precis. Men på www.vaderkanalen.se står det att det inte ska bli mer regn idag, bara lite mulet över Ulricehamn. Vi får hoppas på det bästa =)

Imorgon vet jag inte vad vi hittar på men det blir säkert att umgås hela dagen och jag tror inte jag kommer hinna blogga. Kanske på kvällen om det inte blir för sent =)

Om jag inte skriver mer på ett par dagar önskar jag alla en mysig helg!

Lot´s of love <3

Kommentar:
#1: Mynnie

gud vad fin design

2011-08-07 @ 17:22:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: