Mudd^^

2011-08-01
18:03:09

Hej Augusti!
Hej hej,

idag är det den första augusti. Ny månad. Får se vad den har att erbjuda =)

Jag har inte bloggat på nästan två dagar för jag har haft helg =) en jobbfri helg. En väldigt mysig, rolig och busig helg =)

Igår var det barnkalas i Limmared för Melina som nu är 4 år gammal =) Det var massor med barn och några vuxna =) Av mig, pappa och mamma fick tösen ett Hello Kitty-gosedjur och kläder. Två klänningar och en tröja. Det var roligt att vara på kalas. Och jag var duktig också, ingen tårta! Åt dock en muffins och två småkakor, men det är inte lika mycket points som i en tårta! =) tur att jag inte är tårtfanatiker.


Sötnosen som hade kalas =)

Efter kalaset åkte jag och mamma hem. Jag höll på att dö utav hunger. Nästan. Vi åt litegrann och sen begav jag mig av på filmkväll.

Då blev det visserligen lite mer gott, lite godis, choklad, chips och cola. :S Inge bra alls! Men jag var bautagodissugen och det var fruktansvärt gott. Jag åt dock lite, väldigt lite faktiskt för att vara jag. Innan kunde jag äta en påse chips med dip, en stor chokladkaka, en påse nappar och 1,5 liter cola till det. Men igår mumsade jag bara i mig litegrann =)

Jag tänkte väga mig idag eftersom det är måndag och exakt två veckor sedan jag började räkna points. Vill veta hur jag ligger till. Men jag somnade på filmkvällen och hade ingen tillgång till våg i morse. Jag får väga mig imorgon istället =)

Just i detta nu sitter jag på jobbet. Har pass mellan 17 och 21 ikväll. Dock inte så mycket att göra. Ska nog äta lite kvällsmat snart. En smörgås och en avokado! Mums! =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: