Mudd^^

2011-08-04
12:04:48

Honom
hej hej,

Igår kväll var jag och badade med Honom. Han med stort H? Nej, ja, kanske. Jag vet inte. Det var mysigt iaf, och busigt =) Fast inte såå busigt för vi fick sällskap. Bland annat av en hund? Hahah =) Han vill ses i helgen också, det vill jag med. Men jag ska på släktträff, kan inte gärna smita iväg från den hur som helst. Det vill jag väl egentligen inte heller. Det är jätteroligt att träffa släkten, det gör vi ju bara en gång om året så det ska jag inte missa =) Fast jag vill smita iväg lite grann. ^^

Jag har ändrat min uppfattning om Honom. Jag kanske till och med känner något. Jag har inte riktigt listat ut det där än. Han är mysig, snäll, omtänksam. Han liksom.. has my back typ. Vet att Han inte kommer försvinna. Och Han håller liksom koll på att jag har det bra. Det är bra, tryggt. Men vad känner jag då? Som vi har det nu = underbart. Det vill jag absolut inte ändra på. Men, jag har börjat tänka på Honom mer. Blir sådär löjligt glad när Han skriver till mig. Jag fick ett sms imorse när jag jobbade, det var inget speciellt Han skrev men ändå så sken jag upp, tittade mig omkring och nästan gömde mobilen lite. Som att jag har en hemlighet. Det har jag väl egentligen också, det är ingen som vet att vi ses. Inte på det sättet iaf.

Spåkulan på facebook sa åt mig:
En ny förälskelse står och tvekar utanför din dörr. Du måste ta första steget.
Och då tänkte jag ju direkt på Honom. Är det en sådan sak? En förälskelse? Ett du och jag = Vi? Ne, jag får nog ta och tänka på detta lite. Sen är jag ju självklart inte säker på vad Han tänker och tycker. Han har tyckt om mig, kanske gör Han det än. Jag vet inte..

Vem Han är? Jadu, den karamellen suger jag på en stund till ;)

Ligg lugnt!

Kommentarer:
#1: eedaaa

Jag hör vad det är du ska göra! Du ska smita iväg! ;) Smit iväg på lördag när ändå folket ska ner till stan och kika läget! :D

2011-08-04 @ 18:27:15
#2: Mudd^^

Hihi, busigt! Vi får se =)

2011-08-04 @ 20:02:00
#3: Felicja

Hej fiiinis!!



Jag längtar också tills du kommer hit, kommer bli så himla kul! weey weey. Du måste berätta för mig då vem han är! det ser jag nästan mer fram emot hahha! men jag har mina misstankar kan du tro ;)



Hoppas ni får dunder på släktträffen!!



MIss u bästis <3

2011-08-04 @ 21:29:57
#4: Mudd^^

Misstanka inte mig! =P haha. Åh det kommer bli superduperkul! Tackar så mycket =)



Lot´s of love! <3

2011-08-05 @ 09:18:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: