Mudd^^

2011-08-03
12:13:21

igår
Hej hej,

igår bloggade jag icke men ni kan få ta del utav min dag igår idag.. öhm.. ja ni fattar.

Igår jobbade jag morgon (8-12), Det var nice =) Jag gillar mitt jobb! Sen åkte jag hem och spelade sims, älskar sims! =)

Mamma och jag lagade mat. Kyckling med bearnaisesås och ris samt en stor grönsallad till det =) Mumma! Mammas vän Danuta åt med oss också. Det var trevligt =)

Efter maten ringde jag Emelie, åkte upp till henne och hämtade henne och sen åkte vi ned till Prången. Vi badade och det var kul! =) Mitt premiärbad i sjön i år. Tänk att det ska ta ända till Augusti innan man badar! Inte okej!

Men nu har jag badat och nu vill jag göra det igen för det var skönt =)


Här är Åsunden som vi badade i.


Här är Emelie som jag badade med.

jag hade inte med mig min kamera igår så ni får föreställa er hur det såg ut när vi badade för nu har ni fått bild både på Åsunden och Emelie =) Och ni vet ju hur jag ser ut =)


Efter badet åkte vi tillbaka till Emelie och hade fikamys i parken utanför hennes lägenhet =) Hon hade bakat bautagod paj som vi åt med vaniljsås och en stor kopp kaffe till det. Och några cigg. Och massa prat =) Hihi ^^ det var mysigt!

Jag åkte hem efter åtta och lade mig tidigt. Det var skönt att sova =) Nu är det bara 2 dagar kvar på jobbet, sen ska jag skriva in mig på arbetsförmedlingen igen. Det känns oki.

Peace!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: