Mudd^^

2011-08-11
13:07:16

Skäms på mig!
Hej hej,

nu har jag inte bloggat på jättelänge! Skäms på mig!

Men jag har haft lite semester förstår ni =) Slutade på sommarjobbet i fredags och i helgen var det släktträff så denna veckan har varit första gången jag varit ledig sen i julas typ så jag har chillat satan =)

I tisdag var jag i Ullared och shoppade lite. Det var mysigt och roligt =) Hittade lite fina saker, väskor, en klänning, lite baslinnen och sådär =)

Igår var jag ute i Limmared, skulle hjälpa brorsan med veden men vädret var för dåligt, regn och rusk. Jag ska åka ut idag istället, vädret är bättre, uppehåll, men med mörka moln. Vi får väl se hur det går för oss =)

Nu håller jag på och scrapbookar också =) Hittade massa fint i Ullared så nu bygger jag på min scrapbook =) Har massa bilder jag ska fixa till. Från mitt kalas, Liseberg, släktträffen och Polen.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: