Mudd^^

2011-12-12
12:00:33

12 December 2011
Hej hej =)

Igår hade jag en dundermysig dag med min goding!

Vi åkte mot Göteborg, åt frukost på BK i Kallebäck och sedan åkte vi till Liseberg! Vi letade parkering hur länge som helst, sen gav jag upp och betalade 160 kr för en inhägnad parkering. Haha.

Vi stod i kö till entrén en stund, kom sedan in och strosade runt bland alla upplysta träd. Det var så himla fint och mysigt! =) Vi drack glögg, köpte karameller och spelade på chokladhjul. Jag lyckades fånga en gul kanin i en såndär klo-spelmaskin! Då blev jag lite glad =)

*Han höll mig i handen hela tiden och pussade på mig i tid och otid. Han gör mig så himla glad! Det känns som att jag är så kär så jag sprängs snart! =) *


Kommentar:
#1: eedaaa

Jag blir bara "lite" avundsjuk på att du är så sjuukt kär och verkar ha hittat världens goding ^^

jag har ingen o pussa på stan ;)

2011-12-12 @ 22:05:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: