Mudd^^

2011-12-05
16:35:06

5 December 2011
Hej hej

Igår var jag hos fina Emelie på lite adventsmys. Vi drack glögg och åt sockerkaka i brist på lussekatter. Det var väldigt trevligt och borde göras om snarast! =)

Efter det åkte jag hem till mamma en sväng och hon blev glad över besöket. *Gud, jag är fan aldrig hemma längre! Har ju typ smygflyttat in hos min pojkvän. Åh, det var mysko att skriva det. Jag har en pojkvän. Hihi ^^* Vi satt och pratade en stund och hon visade vad de hade gjort renoveringsmässigt. Det är så fint hemma nu, nytt kök, nytt badrum, nymålat och tapetserat sovrum, hall och allrummet på vinden. Det blev kanon måste jag säga =)

Jag mötte upp min pojkvän *fortfarande ovant att skriva det, haha* på en cigg och vi pussades i snön som dalade ner på oss. Det var mysigt, lite kallt och "juligt" <3

Jag åkte hem och lade mig, skrev ett god natt-sms som resulterade i en lång sms-konversation som aldrig verkade ta slut. Jag låg och fnittrade som en fjortis över hur kär jag är och jag fick ont i kinderna för jag log så mycket. Till slut höll jag på att somna medan jag skrev sms, skrev ett sista god natt. Sen kunde jag inte somna ändå. Typiskt! Men jag tror jag dvalade in vid halv fem typ.

Hade ställt alarmet på kl 11. Jag vaknade knappt. Stängde av alarmet och bestämde att sömn är viktigt. Vaknade igen kl 13. Jahapp, det var det försöket till att vända på dygnet till "normal" tid. Jag hann iaf se lite dagsljus och den lilla snön på marken utanför hjälpte till att lysa upp lite =)

Felicja, min bästis, ringde och hon hade mycket på hjärtat. Jag med. Vi har pratat i närmare 3 timmar och det finns fortfarande saker kvar att tala om. Det är himla dumt att Lund ligger så långt bort. Jag vill ju umgås med min bästis varje dag! Vi pratade om pojkar och barn och släktingar, jobb och skola och vardagen. Allt man måste prata om när man inte har hörts på ett tag - och lite till. Nästa helg fyller hon år och jag vill fira hennes dag med henne. Måste lösa det på något sätt =)

Nu ska jag fundera ut något vettigt att göra idag. Eller bara ha en mysdag med min goding =) Vi får se..

Puss! ^^

Kommentar:
#1: eedaaa

Svar;

Man laddar upp den som en bild och så.. :) Men kolla annars på http://designadinblogg.se där står massa info om hur man gör en design :)

2011-12-05 @ 17:32:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: