Mudd^^

2011-12-06
23:20:08

6 December 2011
Hej hej =)

Nu har jag bakat lussekatter till förbannelse!

Igår var det iofs väldans mysigt för då bakade jag lussekatter till mig och hjärtat samtidigt som jag smuttade glögg. Det blev lite över 30 st på två plåtar och det kändes som att jäsningen tog en halv evighet. Men till slut blev de klara och vi mumsade i oss en del =)




Lussekatter till J-G och M ^^

Idag bakade jag lussekatter och pepparkakor på Ungdomens Hus med Ervin. Jag trodde fler skulle vara med men icke! Lite tråkigt att man alltid måste fixa allt själv när alla säger att de vill baka sen hjälper de inte till. Men men, jag gillar ju att baka så det fick väl gå. Vi ska lussebaka på torsdag med men då hoppas jag på lite mer hjälp för jag tänker inte göra allt själv.

Jag är rätt trött nu, har lite ont i fötterna, ganska hungrig. Börjar bli cranky :S MEN! Jag har världens bästa pojkvän som har gett mig inte mindre än tre julklappar idag. Tre rosa julklappar. Som jag fick öppna ikväll! Så, lite glad är jag allt ändå. =)

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: