Mudd^^

2011-12-07
10:44:23

7 December 2011
Klockan är 10:23 och jag är uppe med en kopp kaffe =) *Ih! Jag kan vända på dygnet!* =)

Igår började Godingen må lite dåligt, trodde först det var slipdamm och skit efter att han varit i garaget, men sedan var han både trött och varm och slö. Han bäddade ner sig i soffan med täcke och kudde medan jag lagade mat. Det fick bli korv stroganof med ris *Som nästan blev misslyckat!* och det var väldigt uppskattat från hans sida. Visst blir man lite lycklig när man lagat mat och den som äter den tycker det är jättegott? =)

Anton kom förbi på en kaffe väldigt sent på kvällen, typ vid kl 2 tror jag det var. Vi pratade en stund och tittade på TV. Sen ville jag gå och lägga mig för att jag skulle upp i tid till UH idag och då blev det lite som att jag bestämde att nu ska vi sova, du får gå hem. :S Och så menade jag ju inte. Hemma hos Godingen är det ju inte jag som bestämmer. Och om jag sover här och vill sova betyder inte det att alla andra måste gå hem. *Har lite dåligt samvete =/*

När vi låg i sängen sedan kändes det som att Godingen höll på att brinna upp! Han var så himla varm! Han har nog feber på g. Slö och varm och lite sådär småsur som man blir när man är sjuk, men det visar han inte =) Jag har inte väckt honom än, för jag tycker att han ska sova om han kan. Ska smyga in om en halvtimme och känna på hans panna om den är varm eller inte tänkte jag. =)

Nu ska jag strax gå ut och kolla till bilen, om den har förvandlats till en snöboll eller inte. Ska nog sätta igång kupévärmaren en stund med så det är lite varmt och gott  när jag ska in till stan vid halv ett =)

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: