Mudd^^

2011-02-04
15:52:29

bättre på att blogga?
ja, lite bättre är jag nog allt. Än så länge iaf! haha.

Denna vecka har präglats av sjukdom och jag är inte riktigt kry än. I måndags var jag tvungen att gå till skolan, i tisdags kändes det som att jag ville spy på allt så jag stannade hemma, i onsdags pallrade jag mig iväg till skolan för jag kände att jag inte kan missa mer nu och det straffade sig igår då jag knappt kom ur sängen. Blä på superförkylningar, får ont i hela kroppen utav det =( Idag gick jag till skolan iaf för det var fysiktenta och tentor får man inte missa hur dåligt man än mår.

Sådär, nu har jag klagat av mig. No one likes a crybaby, så nu ska jag bli glad igen =)

Imorgon börjar första delen av Melodifestivalen 2011! Jag är taggad till max! Jag har avböjt både det ena oh det andra denna helgen eftersom jag inte är frisk men Melodifestivalen ska jag bannemig se!
De tävlande denna lördag är:
  • Dilba
  • Swingfly
  • Jenny Silver
  • Jonas Mattson
  • Le Kid
  • Rasmus Viberg
  • Pernilla Andersson
  • Danny
Källa: http://svt.se/2.148330/hem

Det kommer bättre artister längre fram i tävlingen men dessa får duga som start. Dilba ska bli kul att se, hon har varit borta från kändissvängen ett tag.

Nu ska jag kila till bussen så jag kommer hem från skolan idag också.

Bye bye /Mudd^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: