Mudd^^

2011-02-28
09:39:35

Bra morgon =)
Hej hej,

idag har jag haft en bra morgon. Jag vaknade kvart över fyra och var superkissenödig, haha. Så jag var tvungen att ta mig ner från loftsängen och springa på toa, det var nästan så att jag inte gick och la mig igen för det kändes för jobbigt att klättra upp och somna igen. Men jag gick och la mig, sen gick jag upp vid 6-tiden och åt lite frukost, tittade på nyhetsmorgon och gjorde mig i ordning lite grann. Jag ser ut som en pudel idag för jag somnade med nytvättat, blött hår igår. Haha, borde ha "Bad Hair Day"-mössan på mig idag som jag köpte på MC-mässan i lördags men det blev lite varmt så jag får gå runt och se lite pudlig ut idag.



Frukosten bestod av ananas och banan för nu jäklar går jag på diet igen. Har kört viktväktarpoints sen nyår och idag började jag på Sahlgrenska-dieten. Den kickar igång viktnedgången rätt ordentligt, man går ner 8-10 kg på 4 veckor och DET FUNKAR! Första gången jag gjorde den blev jag av med 12 kg. Jag har stått still i 2-3 veckor nu fast jag räknat points och beach '11 närmar ju sig så nu jäklar tar vi till hårdhanskarna. Det svåra är att hålla vikten sen när man väl gått ner men det kan jag bekymra mig om senare =) Hittills har jag tappat 7 kg sedan nyår och det märkte jag på mina byxor i lördags, haha, de är för stora! Underbar känsla! =)

Nehepp, veckans första lektion börjar om 22 minuter så nu ska jag bege mig mot lektionsalen. Hoppas ni får en trevlig måndag allihop och grattis till alla "Marior" som har namnsdag idag =)

Bye bye
/Mudd^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: