Mudd^^

2011-02-12
10:29:31

Kanske ska bli bättre
Hej hej,

Jag kanske ska bli lite bättre på att ta bilder? Det är alltid roligt att ha gamla bilder att titta på, även om det inte är vid något speciellt tillfälle. det kan vara roligt att minnas vad man hade för frisyr, klädstil etc.

Igår var jag på Ungdomens Hus på trubadurkväll =) det var jätteroligt och till slut hamnade även jag på scenen =) Tål att göras om!

Idag har jag tittat på Disneydags och ätit frukost, riktig nostalgi! Tittade på Ariels och Blunders äventyr i Den lilla sjöjungfrun =) haha, jag blir glad!

Jag har även insett att mitt kylskåp är tomt så det blir att handla idag. Allt tog slut på samma gång med, typiskt. haha. Det var nästan komiskt; jahapp nu tog kaffet slut, och smöret, och osten, och mjölken! vad fasen!

Jag ska se om jag hinner gå till Dressmann (vet inte deras öppettider) och köpa en T-shirt till brorsan med. De har Rolling Stones-T-shirts just nu och han ville hemskt gärna ha en. Jag ska ut till limmared i eftermiddag så jag tänkte komma med en överraskning =) *världens bästa lillasyster*

Kanske ska ta och städa lite idag med innan jag åker ut till Limmared. Mitt handfat ser inte jätteroligt ut med sminkrester =/ jaja, det fixar jag strax =)

Så då, that´s the update for now.

Bye bye /Mudd^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: