Mudd^^

2011-02-27
13:41:07

Nya tag =)

Hej hej,

denna vecka har varit tuff. Det har hänt mycket och hjärnan har gått på högvarv.

I måndags blev jag änglafaster till lilla Joline. Hon fick bara fem månader på denna jord i sin mammas mage. Jag tycker det är konstigt att jag kan sakna henne så mycket utan att ha träffat henne. Det var meningen att hon skulle vara med i familjen och så blev det såhär, det är orättvist. Jag tänker på henne hela tiden, vi ses i Nangijala älskade lilla Joline.

 

På facebook såg jag att David är i ett förhållande. Det högg till i hjärtat när jag såg det och jag blev fruktansvärt ledsen, sedan blev jag både arg och besviken. Jag hoppades fortfarande på en framtid med honom, om inte snart så om ett tag. Vi har inte pratat med varandra sen i december och jag väntade på att han skulle höra av sig till mig, att han skulle be om ursäkt för att han gjorde mig så ledsen sist vi pratade. Nu vet jag att jag inte betyder något för honom längre. Men det är okej, det känns faktiskt ganska bra att det blev som det blev till slut. Jag visste inte hur jag skulle kunna gå vidare om han inte gjorde det först. Jag hoppades ju fortfarande. Men nu ser jag bara framåt =)


Skolan går bra, jag har engagerat mig i matten denna veckan eftersom det är tenta nästa vecka på fredag. Det känns som att det kommer gå ganska bra faktiskt, jag känner mig rätt säker på sinus och cosinus, ska bara plugga in lite tangens också så kirrar jag tentan lätt =) Fysiken och Kemin ligger lite på is än så länge, men jag hänger ändå med. Tar upp pluggandet på de ämnena efter tentan =)


Jag har haft ganska intensiv kontakt med Alexander den här veckan. Det går i vågor hela tiden, vi kan höras varje dag ett tag och sedan lugnar det ner sig och så hörs vi inte på några veckor eller till och med månader. Men nu har vi pratat mycket och det känns bra. Ibland kan han gå mig på nerverna så mycket att jag inte vill prata med honom mer, men sen går det över och han får mig att skratta. Jag tycker om honom =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: