Mudd^^

2011-02-13
14:46:59

Söndag dårå =)
Hej hej,

Shiet vad länge jag sovit idag, vaknade först vid kl 9 och med en halvtimmes mellanrum ända till kl 13! haha, sjukt skönt att få sova och det får man på söndagar.

Idag har jag alltså inte hunnit med så mycket men jag har kikat runt lite på www.qweety.nu och upptäckte ett möte i GBG den 18 Mars =) det kan vara roligt att åka dit och träffa lite folk. Det är min kompis Brejkish som håller i hemsidan och även mötet och honom har jag inte träffat på länge nu så det hade varit asroligt =)

Om en timme är det dags för bugg igen. Mamma, Miriam, Mia, Sara och jag går på buggkurs på söndagar och det är skitroligt. Jag kan visserligen redan bugga men det är roligt att lära sig mer och svårare turer =) och det är motion om inte annat! Jäklar vad varm man blir!

Nehepp, har tydligen fel bildformat för att ladda upp en ny profilbild på qweety, jaja, då ger jag brejkish något att fixa =) haha

Nu ska jag diska lite och lyssna på reagge, Kapten Röd och Governor Andy är mina gudar! Kärlek <3

/Mudd^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: