Mudd^^

2011-02-16
15:43:01

Tråkigt besked
Hej Hej,

Jag pratade med brorsan för en stund sedan och fick ett tråkigt besked. Han berättade att de hade fått reda på resultatet av Anna-Karins fostervattensprov. Bebisen var inte frisk och hade 0,1% chans att överleva efter födsel. Jag tycker så synd om brorsan och A-K, de har väntat och hoppats och så blir det såhär =( Det är väldigt ledsamt att det inte blir en ny liten familjemedlem men jag har ju redan 4 goa brorsbarn.

Min skolvecka slutade idag så jag har världens längsta helg typ =) 4 dagar som kommer fyllas med pluggande, besök till Ungdomens Hus, födelsedagsfirande, melodifestival och kanske några glas vin med Miriam. Det känns så otroligt skönt att vara ledig så länge från skolan, det blir som ett litet sportlov för mig med.

Nu ska jag pallra mig iväg till UH om en stund =)

/Mudd^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: