Mudd^^

2011-01-27
18:39:40

Uppdatering
Hej hej,

skolan har dragit igång igen och det går ganska bra. Fixade inte tentorna hundraprocentigt men jag tar det på omtentan. Vad har hänt sedan sist då?


1. Jag tänker på dig mindre för varje dag men du finns ändå kvar. Det är så mycket som påminner om dig. Du har inte hört av dig sedan jag sa att jag inte ska störa dig mer och det gör ont. Du bryr dig inte om mig längre. Jag vill skriva till dig varje dag men jag vägrar bli sårad igen. Du är ett avslutat kapitel en gång för alla.


2. Han vill ha mig och jag.. jag vill inte ha honom. Det förstår han inte. På ett sätt är det roligt att bli så omtyckt och uppskattad men jag vill inte. Please, leave me alone.


3. Jag tycker att hon gjorde fel och hon tycker nog att jag gjort fel. Efter nästan en hel månad trodde jag det hade blåst över och det var lugnt mellan oss men då skulle vi tydligen "lösa allt". Jag brydde mig inte ens om att svara, vadå lösa allt? Be om ursäkt för fan.


4. Honom vill jag ha för han är förbjuden. Eller? Jag har fått olika uppfattningar om den saken.

Den kommande helgen spenderas i Falkenberg hos Sandra med godingarna Mia och Miriam. Vi drar fredag och kommer hem söndag, kommer bli legen... wait for it.. dary. LEGENDARY!
/Mudd^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: