Mudd^^

2011-07-22
17:51:20

Den konstiga drömmen!
Hej hej,

jag drömde en konstig och lång dröm inatt.

Det handlade om mig, Thomas och hans flickvän Evelina. Fast Thomas hette Rickard och Evelina hette Hanna. Fråga mig inte varför! Haha.

Vi var på ett café i Stockholm och Hanna chillade inte på mig. Jag vet inte varför, för jag kan inte minnas att jag gjort henne något. Sen började Hanna och Rickard bråka inne på caféet. Efter ett tag gick jag ut och satte mig på bänk utanför. Sen kom Rickard ut och sa att han ska gå till bron (det var en bro där mitt i allt) och så visade han att han ville att jag skulle följa med. Men jag satt kvar.

Sen kom Hanna ut och frågade vart Rickard hade gått. Då pekade jag åt ett annat håll så hon gick dit istället. Jag gick efter Rickard för att prata med honom och helt plötsligt var jag i en förtrollad Disney-skog. Den var både mysig och läskig.

Jag gick förbi en stuga och där inne såg jag Hanna genom fönstret, hon hade somnat i en fåtölj. Sen gick jag ner för en jättebrant backe och kom till en sjö med ett hopptorn. Hannas son stod uppe på hopptornet och hoppade i. Jag hoppade efter för att rädda honom. Jag räddade honom och Rickard och Hanna kom dit. Hanna var förbannad och Rickard var jätteglad.

Sen vaknade jag och undrade vad fan det är för fel på mig!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: