Mudd^^

2011-07-18
15:15:14

Helgen som var =)

Hej hej,

i stort sett var helgen bra. Förutom det jag skrev om i förra inlägget och att jag inte träffade varken godingen, Thomas eller Peshti.

Oh well =)

På fredagen var vi hos Linda och myste =) Bara tjejer. Det var roligt!


Linda myser! =P
 


Efter ett par timmar hos Linda gick vi ner till stan och satt i Strandgatans öltält. Det var soft. Jag träffade min älskade FelliBelli! Plus massa goa grabbar =)


Offe, Felli och Joel

Eller, egentligen hette han Johan. Men jag tyckte Joel passade honom bättre =)

På lördagen vaknade vi inte så tidigt som jag hade tänkt men det gjorde inget. Vi kikade på stan lite och grabbarna spelade på gatan. Det var mys! Kvällen spenderades mestadels hos Rebecca, vi var ute en liten sväng efter midnatt bara.

 

Detta är Offe, Josef, Björn och Oscar när de spelar på stan =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: