Mudd^^

2011-07-10
18:41:49

Jag är tillbaka =)
Hej hej,

jag är tillbaka i Sverige =D good for me, good for you.

Min ena hand har somnat för jag låg på den när jag läste bloggar precis. Hahha, det känns sjukt konstigt att skriva med en bortdomnad hand. Det sticker i den varje gång jag trycker ned en tangent :P

Kunde jag blivit lyckligare när jag hittade min kamera eller? Nej, förmodligen inte. Jag blev superglad och bestämde mig för att börja ta kort på direkten. det blev nästan 200 kort tagna i Polen =)

Jag lägger upp några lite då och då så ni inte får panik mina kära läsare =)



Här är min säng som jag sov på under min semester. Visserligen en bäddsoffa men sjukt skön =)



Här är badrummet. Ett väldigt modernt och fint badrum för att vara i Polen. Det luktade inte ens mögel och det fanns varmvatten! Nej, jag är inte ironisk! Polsk standard är inte som här i Sverige. Vårt helkaklade badrum är lyx!



Här står pappa på terassen och kikar =)



Vi bodde på tredje våningen så vi hade bra utsikt =)




Jag är på semester =)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: