Mudd^^

2011-07-13
22:40:09

Lite mer Polen =)
Hej hej


Här kommer lite mer bilder från Polen =)



Mamma på strandpromenaden



På stranden =)



Dags för middag =)



Pappa utanför Hollywoodhuset där man kan hyra rum, det kanske inte syns så väl med Charlie Chaplin och Elvis Presley står på balkongen =)



Vi firade pappas födelsedag med glass =)



Mamma mumsar =)



Ryszard (mammas kusin) och hans fru Mira =)



Mira, min trollkarlskatt som jag vann och Ryszard



Pappa med tröjan han fick i födelsedagspresent utav mig =)



Pappa och Mamma dansar =)



Mamma och pappa äter mat.


 
Jag åker cabbe =)



Färjeterminalen i Swinoujcie



Pappas bil =)



Jag och kocken =)



Här är vi på utflykt, pappa hänger lite =P



Mamma i solen =)



Pannkakor med chokladsås =) Eller som man säger på Polska: Nalesniki =)

Jag har fler kort, men de får ni se en annan gång =)

Kommentarer:
#1: Eedaaa

Du får lägga alla polen kort i en mapp på facebook:-D så får dina vänner ta del av dom;-)

2011-07-15 @ 03:07:27
#2: Mudd^^

Jo jag vet, har inte kommit så långt än bara =P

2011-07-15 @ 08:33:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: