Mudd^^

2011-07-24
08:36:51

Sugen på cupcakes
Hej hej,

nu sitter jag på jobbet och äter frukost. Fruktsallad! Mmm! =) Det är nice.

Ingen av de avresande gästerna har lämnat in sina nycklar så jag kan inte börja städa än. Drygt. Men jag ska vara här ända till 12 så jag hinner med att städa innan jag går hem ändå eftersom utcheckningen är kl 10.

Under mina timmar hemma idag (12-17) ska jag nog baka tror jag. Vi ska till Liseberg imorgon (om det inte regnar) och innan vi går in i parken ska vi fika så man får lite energi. Mamma får stå för mackorna så står jag för fikat.


Det hade varit himla gott med cupcakes =)

Jag ska åka och handla efter jobbet idag och då kan jag köpa lite grejer till cupcakes också =)

Hoppas det blir fint väder imorgon nu då! Vill inte ha regn om vi ska springa runt och busa på Liseberg hela dagen.

Time will tell.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: