Mudd^^

2011-06-19
08:52:19

Dagen efter =)
Hej hej,

gårdagen gick rätt bra ändå. Visst jag har bara sovit ca 2,5 timmar men men, det var det värt =)

Efter att jag slutat jobbet igår kväll åkte jag till Limmared och hämtade upp Karin (födelsedagsbarnet) och resten av brudarna. Vi satt en stund hos Karin innan vi åkte mot Sigges Loge. Det var en mysig förfest. De hade haft sexparty innan jag kom, det var tråkigt att jag missade det men jag har varit på sånt innan så det gör inget =)

Vi åkte vid halv tio mot Sigges och var tvugna att åka in i Gislaved för att fråga om vägen. Vi stannade vid macken och jag sprang in i min 50-talsoutfit. Jag fick tag i en securitasvakt ( en väldigt söt en) och frågade honom om vägen, då busvisslar de andra på mig, haha. Pinsamt men jag bjuder på den =)

När vi väl hittat dit gick vi in och kollade oss omkring. Det är ganska stort alltså! Först kommer man till Stora scenen där kvällens huvudpersoner uppträder, igår var det John Lindberg Trio, ett riktigt rockabillyband! Sen finns det två dansgolv till på bottenvåningen, ett med rock och ett med lite mer popmusik. Uppe på loften har vi trubaduren, den snygga, charmiga, skönsjungande trubaduren. ÅH! Så snygg va! Han var riktigt ögongodis och väldigt trevlig att prata med =) Han sjöng för våra födelsedagsbarn och tyckte lite synd om mig som skulle få hem alla dessa brudar sen OCH upp till jobbet dagen efter. En riktig goding =)

Vi hittade till maten efter ett par timmar. Brudarna betalade min mat eftersom jag ställde upp och körde. En kebabtallrik blev det - gudagott kl 01 på natten! Hade inte ätit sen innan jobbet så det var välbehövligt och smaskigt.

Jag blev uppbjuden flera gånger och det var jätteroligt att bugga! En sak som är tråkig när man är nykter är att man känner dofter tydligare än när man är full, och att dansa med Mr Öl-andedräkt och Herr Cigarettrök var väl inte superkul men vad gör man inte? =) Det är roligt att dansa iaf =)

Jag träffade Robban, min bugglärare, supertrevligt, men han försvann sen. Jag såg honom bara i början på kvällen men det var roligt att träffa honom igen! Sen träffade jag Henrik också, jättekul för vi har inte setts på flera år tror jag. Men i slutet blev han superklängig och jobbig så det var lite tråkigt, men men. Sen såg jag massor av hottisar hela kvällen! Snygga killar överallt! Jag pratade med två när jag var ute och rökte, eller ja, de försökte prata finska med mig av någon outgrundlig anledning, haha. Trevligt var det iaf. Sen hade vi några äckel också, några lesbiska som ville konvertera oss, några för fulla och några för avklädda men vad gör det när man är ute med brudarna och har kul? =)

Vi lämnade Sigge´s och den gudomliga trubaduren kl 02 inatt och började rulla hemåt. Jag släppte av alla i Tranemo och Limmared, tog sedan min egen bil och körde hem till Ulricehamn. Kom hem vid kvart i fyra och stupade ner i sängen kort därefter. Jag har sovit ca 2,5 timmar och var tvungen att pallra mig upp till jobbet. Gud vad jag kommer sova gott inatt! Men jag känner mig inte trött nu, sitter här med frukt och energidrycken som blev över igår. Jag väntar på att gästerna ska lämna rummen så jag kan börja städa, men det är ju så på söndagsmornar - alla vill ha sovmorgon.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: