Mudd^^

2011-06-17
16:45:03

Det börjar arta sig =)
Hej hej,

nu börjar det arta sig minsann =) Alla kläder är i garderoben nu och resten av sakerna är undanplockade tills resten av möblerna är hämtade från lägenhet =)

JAG HAR ETT GOLV ATT GÅ PÅ! Sjukt nöjd =)

Nu pumpar jag lite musik innan morsan kommer hem. Vi ska äta middag och sen hämta lite möbler =)

Det enda jag inte är nöjd med är att skärmen till min dator inte vill samarbeta =( INTE OKEJ! Nu har jag kopplat in datorn i tv:n iaf, det funkar, men jag får stå upp och skriva för tv-bänken är rätt hög. Haha, jag känner att jag inte är vän med tekniken idag.

Måste hitta min kamera med, den är nedpackad någonstans :S Måste ha den imorgon för då ska vi till Sigge´s Loge på Rockabillykväll. AWESOME! =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: