Mudd^^

2011-06-25
08:15:19

God morgon alla glada!
Hej hej,

Igår slutade jag jobbet klockan 19 och åkte ner till Näsboholm där mamma och pappa lagt till med båten vid deras kompisars stuga. Vi grillade, åt och pratade. Supermysigt precis vid strandkanten! Efter maten gick vi till dansbanan och träffade lite mer folk. Sen buggade jag och mamma. Vi har gått på buggkurs så nu är vi experter. Nästan.

Jag begav mig hemåt strax efter midnatt men mamma o pappa stannade kvar och sov i båten. Jag somnade ganska sent igår, jag tror klockan hann bli två, och idag gick jag upp klockan 7. Jobbet börjar klockan 8. Detta är andra helgen i rad som jag jobbar men det gör ingenting för på fredag får jag semester i 9 dagar och då ska jag till Polen =)

Trevlig fortsättning på midsommarhelgen!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: