Mudd^^

2011-06-11
12:10:07

Home is...
Hej hej,

Det sägs att Home is where the heart is, men jag tror mer på Home is where my computer is.

Även om min dator är gammal så gillar jag den för den är ju min, min alldeles egna älsklingsdator. Det är en laptop men skärmen har gått sönder, så jag har en extern skärm vid sidan av, sen har jag en extern hårddisk med eftersom jag inte vill bli av med alla mina bilder etc, om datorn går sönder helt. Den externa hårddisken sitter dock nästan alltid i eftersom jag har allting på den, så jag har typ en mindre elektronikbutik här hemma.

Nu håller jag på att flytta tillbaka till pappa och mamma eftersom min så kallade inkomst inte täcker både hyra, mat och lite levnadsstandard över sommaren. Men jag har inte flyttat min dator än, eller förlåt, min elektronikbutik, och har inte datorn flyttat har inte jag det heller.

Jag tror dock jag ska flytta datorn idag. För om jag gör det så kommer jag flytta det andra så fort som möjligt. Plus att jag inte har någon mat kvar hemma i lägenheten så det är nog dags att dra igen butiken =)


Kommentarer:
#1: Liina

Vart e de du bor annars??

2011-06-14 @ 16:41:40
#2: Mudd^^

har haft en etta på Storgatan i Ulricehamn i ett år nu =)

2011-06-14 @ 18:05:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: