Mudd^^

2011-06-30
17:56:04

Jag började..
Hej hej,

jag började med att läsa Martina Haags "Martinakoden" av de böcker jag köpte idag. Och vet ni vad? Den är superbra! Hon skriver så roligt, ironiskt, glatt och lustigt! Jag blir glad =)

Jag har varit lite mer duktig idag, har aktiverat mitt mecenatkort så färjebiljetten till Polen blir aningen billigare. Jag har även tvättat det sista jag skulle tvätta innan resan samt packat nästan allt så jag inte behöver göra det imorgon, eller (gud förbjude) natten tills på lördag då vi ska åka på lördag morgon kl 07:00.

Det blev lite fullt i väskan dock :S har än så länge bara packat ner alla kläder jag ska ha med mig. Jag har INTE packat ner skor, mobil, pengar, smink, hårborste, tandborste, toa-saker etc ännu och väskan är nästan full! :S

Jaja, vi får se hur det går. Jag har en reservplan dock! Att ha med mig en supersize handväska där jag kan packa ner allt som inte kommer plats i resväskan! Sedan lägga den stora handväskan i bilen medan vi åker färja och bara ha en liten clutchväska (som självklart kommer vara nerpackad i den stora handväskan) med mig upp på färjan. Smart drag miss Mudd^^!

Nee, nu får det bli lördag tycker jag. Jag vill sola, bada, shoppa och äta mumsig mat. Tills dess har jag iaf en superbra bok att fortsätta läsa =)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: