Mudd^^

2011-06-08
18:08:46

Lidl har bra kinamat =)
Hej hej,

idag har varit en ungefär lika produktiv dag som igår, eller nästan iaf =)

Jag har packat lite lådor, kört ut en del till morsan (mitt nya hem) och rensat "kontoret". Det är helt stört hur mycket skit jag sparat på. Massa gamla papper, block, räkningar och bara massa skit rent ut sagt! Så nu har jag sparat det jag vill ha och resten har gått till pappersinsamlingen =)

Sen blev jag hungrig och ville ha billig, god, lättlagad mat. Hittade nudlar på Lidl för 6 kr. Och inte koka-själv-nudlar utan en såndär fyrkantig låda som de beställer hem i amerikanska serier. Och där i låg ett paket med färdigkokta nudlar och ett paket med sötsur sås och grönsaker. Bara att blanda ihop och värma i micron =) Awesome!

Nu ska jag titta på Sex and the City säsong 3 och äta billig Lidlglass =)

Kyss!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: