Mudd^^

2011-06-28
19:12:42

Nu är jag dålig!
Hej hej!

Nu är jag dålig som inte uppdaterar er om mitt häftiga liv!

Vart var jag? Jo, i Kråkeboviken. Det var mysigt! Där är jag MaddeFucker och Anita hade en kille åt mig. Han var snygg men han sa inget och jag var nykter så jag lät honom vara.

Sen åkte jag hem, sov, jobbade, kom hem, åkte o jobbade, sov, vaknade, flyttstädade, kom hem, sov. Och där har ni min helg plus måndag.

Som sagt, min lägenhet är städad och tömd. Ett kapitel i mitt liv är avslutat. Det är sorgligt. Men va fan, nu har jag ingen hyra o gratis mat så jag klagar inte. Plus att jag jobbar och får därmed lön och inte csn. AWESOME! =)

Jag måste seriöst ligga snart. Jag och Felicja ska till Polen och där vill jag inte ligga så jag borde göra det innan jag åker. Hmmm, jag får ringa godingen.

Ha en rolig tisdagkväll =)



Kommentarer:
#1: eedaaa

Äsch, du får satsa på silvernunna eller nåt ;)

2011-06-28 @ 19:34:30
#2: Mudd^^

Helvete heller! haha =P

2011-06-29 @ 15:23:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: