Mudd^^

2011-06-30
12:32:04

Semestershopping!
Hej hej,

Idag vaknade jag av att min hyresvärd ringde (han skulle ringa idag för jag skulle lämna tillbaka mina nycklar). han sa att han var på väg in till Ulricehamn och att vi kan ses utanför lägenheten om ca 30 minuter. Gaah! Jag var ju helt nyvaken.

Jag pallrade mig upp iaf, åt en yoghurt, borstade tänderna och sen åkte jag. Jag lämnade nyckeln så nu är det Hej Då på riktigt! Åh min fina läggenhet.

Sen gick jag till Torgstallet och åt frukost ute i det fina vädret =) det var massa mysigt!

När jag fyllde år fick jag ett presentkort på Lindex av Mia, Sandra och Dennis så när jag ätit klart gick jag dit och kikade. Jag hittade massa fina saker!




Bl.a. en bombshell-BH. Helt jävla otrolig va! Hela kupan är vadderad så bysten blir ca 2 storlekar större. MINA TUTTAR BLEV ENORMA!!!! Det var så coolt så jag köpte den! En vit med spets på =) Jag är absolut inte missnöjd med mina bröst men med denna BH:n på kan man ju bli hypnotiserad av dem! Sjukt coolt!












Jag köpte även två basiclinnen. Ett svart och ett vitt, rätt långa (går en bit ner på rumpan). De kostade bara 80 kr styck och jag behöver lite basplagg så de blev kanon med dem =)


Efter Lindex gick jag till bokhandeln för att hitta lite sommarläsning =)

    

Kajsa Ingemarsson - Inte enklare än så & Kajsa Ingemarsson - Lyckans hjul

Jag har tidigare läst hennes "Små citroner gula" och "På det fjärde ska det ske", de böckerna är jättebra så dessa är nog också det =)



  

Martina Haag - I en annan del av Bromma & Martina Haag - Martina-koden

Martina Haag har tidigare skrivit "Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också bra)" som även finns som film med martina i huvudrollen. Jag älskade både boken och filmen så nu var jag ju tvungen att läsa dessa två också!

Jag köpte även ett magnetiskt bokmärke, det är nog bra eftersom jag ska ha med mig böckerna på semestern och då kanske ett vanligt bokmärke försvinner. Detta var rosa med texten: Naughty bits here! Vilkan jag skulle tolka som "rör du min bok så biter jag dig" =P


Nu ska jag slänga in en sista tvätt innan jag ska börja packa inför Polen. Ikväll blir det jobb mellan 17 och 21. Då kanske jag börjar läsa om det inte är för mycket att göra på jobbet. Vet inte vilken bok jag ska börja med bara! Oh well, det löser väl sig =)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: