Mudd^^

2011-06-09
16:26:24

trosor =)
hej hej,

idag har Mudd^^ varit en duktig tjaj! =)

jag har tvättat (har fortfarande tvättid, snart klar) och jag har varit uppe på vinden! mitt kära vindsförråd som är jättestort för lilla mig. där var det svalt och skönt =) kanske skulle bo där över sommaren =) haha. Där har jag hämtat mina julsaker och flyttat dem till mamma, jag har även rensat ut det mesta därifrån så nu är det snart tomt =)

Jag åkte till tippen med det som skulle slängas och återvinnas =) skönt att ha det gjort!

Nu har jag gått igenom alla underkläder, strumpor och strumpbyxor. Jag trodde jag behövde köpa nya leggins och tights men icke! Längst in låg det nya, helt oanvända leggins som jag kan ha denna sommaren =) Sjukt bra! Det är som att ha ett eget litet Ge-Kås hemma, längst in i garderoben ligger det helt oanvända kläder! haha =)

Jag fick en längtan efter hösten och vintern när jag hittade benvärmare och raggsockar, det är ju så mysigt att ha varmt på fötterna när det är kallt =) Men det var bara en liten längtan, sommaren är trots allt bäst.

Sen kommer vi till trosorna. Herregud. Varför i hela friden har jag så jäkla mycket trosor? Hittade massvis som jag köpt, slängt in i garderoben och glömt bort. Så nu behöver jag inte köpa nytt där heller =)

Jag slängde en hel del av mitt underklädesförråd. "Flick-trosor" som jag inte ens vet varför jag har kvar, en del för små, en del för "flickiga" en del alldeles för "oh my god, de här kommer jag aldrig ta på mig igen!". Bh:ar med utstickande byglar, aj! Hej då! Sockar kastades det också en hel del, trasiga, udda och fula sockar. Sen hittade jag strumbyxor med hål överallt. Varför lägger jag trasiga strumpbyxor i garderoben? Ja, de är slängda nu iaf! Och det känns väldigt skönt =)

Jag hittade många spetstrosor, otroligt snygga, helt oanvända. Kanske något att ha på sig till min rendevouz imorgon. Grr ^^

Dagen fortsätter med att vika tvätt och kanske åka ut till morsan för att fjäska till sig middag =)

Peace!




Kommentarer:
#1: eedaaa

Jag känner igen det där med att man lägger inte trarsiga grejjer och man har kvar grejjer man aldrig använder.

och att man hittar nya grejjer är hela prylen ;) perfekt jue! :D

2011-06-10 @ 12:50:34
#2: Mudd^^

Haha, att hitta nya oanvända kläder är helt awesome men trasiga strumpbyxor e mindre kul :P

2011-06-10 @ 21:44:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: