Mudd^^

2011-06-21
18:31:16

Vad hände igår?
Hej hej,

vad hände igår egentligen? Jag glömde att blogga! KATASTROF FÖR FAN!

Men ni kan vara lugna, I am back =)

Jag hade lite fullt upp igår. Jag jobbade på förmiddagen, sen hämtade jag pappa på Landvetter, vi åkte till Allum, Jula och Biltema. Efter den lilla GBG-trippen åkte jag till bästaste Felli och umgicks med henne nu när hon är hemma i Ulricehamn =) Sen åkte jag hem och sov så jag hann inte. Förlåt bloggen!

Idag har jag flyttat alla stora saker från lägenheten så nu är det bara småskit kvar =) Efter det åkte vi till Limmared och lämnade pappas bil. (Brorsan behöver den för att dra husvagnen och de ska till Falkenberg imorgon.) Sen åkte vi hem, jag till jobbet och mamma och pappa åkte och köpte mat till mig för vi hann inte med att laga middag. Så jag fick kina-mat levererat till jobbet =) Snälla föräldrar jag har!

Så, nu har min bloggabstinens lugnat sig lite så jag kan jobba vidare =) Eller ja, alla gäster har kommit så jag väntar egentligen bara på att klockan ska bli 21 så jag kan stänga. Hihi^^

Have a good one!



Kommentarer:
#1: eedaaa

vart är det du jobbar i år? :)

2011-06-22 @ 01:21:36
#2: Mudd^^

På Hotell Nyboholm i Ulricehamn =) har varit här sedan 2007 till och från.

2011-06-22 @ 17:08:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: