Mudd^^

2011-06-19
18:18:20

Veckans goding!

Hej hej,

veckans goding är grymt försenat men det skiter jag i!

Here it is:



Namn: Sex and the City

Ålder: 13 år (serien startade ´98)

Relation: Min nya favoritserie <3

 

Ja, kan du tänka dig? Denna veckas goding är en serie och ingen person.

Varför?

Ja, för att det är så jävla bra helt enkelt. Innan när folk har sagt att de tittar på Sex and the City har jag himlat med ögonen och tänkt: oooookej. Men jag började titta på serien hemma hos Bea och nu kan jag inte sluta! Jag älskar att följa tjejernas liv, Miranda, Samantha, Carrie och Charlotte. Underbart! =)

Ni som inte sett serien: ge den en chans, you might like it!


Kommentarer:
#1: Eedaaa

Självklart ser man på sex and the city.. Har hela serien och bägge filmerna original:-P

2011-06-19 @ 18:35:35
#2: Mudd^^

Nice! =) jag köpte filmen igår, ettan alltså =) Så jäkla bra!

2011-06-21 @ 20:31:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: